_101422_ Merhaba arkadaslar demir ilacini sabah aksam kullanmama ragmen yükselmiyo hatta düsmeye devam ediyo. 8.2 suan kan degerim persembe serum takilacak. Aranizda ayni durumu yasayan varmi ne kadar sürede düzeldi degeriniz
mirage333 _101422_ ben cölyak hastası olduğum için yıllardır demir ferritin gibi degerlerimi hicbir sekilde yükseltemedik (vücudum gidalardan emilim yapmiyor). Tüp bebek ile hamileyim şuan ve bu sürecte en az 1 yıldır takviye edici gida kullaniyorum ve degerlerim ilk kez alt sınırın üzerine çıkmış.
Esra-0751 _101422_ ben aldım canım en son ölçümde 8.1 8.5 arasıydı 9.5 e yükseldi serumdan sonra bende de demir eksikliği kansızlık b 12 hepsi eksik 5 gün de b12 takviyesi aldım kalçadan iğne
Tugba3444 Benim değerim 3 çok düşük sadece kan hapı kullanıyorum doktorum serum vs bişey demedi ceviz kuru üzüm vs yiyorum hergün
_101422_ Esra-0751 b12 falan da düsük cikmis benimde. hemen yükseldimi degerleriniz doguma bir ay kaldi korkuyorum bi sorun olacak diye
_sfye_ Merciimek nekadar sürdü serum. Banada haftaya gittiğimde vericek. Sabah akşam fertamir kullanıyordum ben de düştü daha da 9.9 a p yüzden damardan ilaç vericez dedi.
Birfasulyeannesi _101422_ benimde geçen 9.9 çıktı doktor gynferon verdi ama midem bulanıyor 😭 yutamiyorum içemiyorum. Ferrum vardı bende ama hiç kullanmadım essekligimden şu an onları kullanıyorum keşke bana da yazsa serum
_101422_ Birfasulyeannesi benimde degerlerim 9 iken yazmadi serum sabah aksam kullanmayla düzelir dedi vegaferon kuolaniyorum bende kolaylikla icebildigim ilac sadece o ama bi ise yaramadi bende 😔
_101422_ Birfasulyeannesi valla bilemiyorum doguma 1 ay kaldi ben tutuştum ya yine yükselmezse diye 😔 allahim bütün hastalara iyilik saglik sifalar versin bebeklerimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin hepimize..🤲🤲🤲
Birfasulyeannesi _101422_ oo senin bı ay kalmış ben 37.haftadayim. Bende bı kaç gün geçsin gidecem olmadı serum istiycem