alparslansmommm 31+1 hamileyim. Gebelik şekerim yüksek çıktı ve doktor Demir depon bomboş dedi günde iki doz ilaç almama rağmen bu durumu aranızda yaşayan var mı acaba hanımlar?
Merve6334 Nisa1710 bebek büyüğü için bira yüksledi iğnem d eyüksledi değişiyor 140 150 öyle diyor arada daha düşüyor