4 ay önce sezeryan doğum yaptım. Mantar oldum bi haftadır fitil kullanıyodum. Bi kaç gündr fitili koyarken içerde yumurta kadar bişy farkettim. Bu aralar doktora gidemiyorum. Başına böyle bişey gelen varmı ne olablir acaba ☹️ sağlıkçı anneler varmı bi bilginiz 😢