mintirik 31 haftalığım her zaman yaşıyorum bu durumu sanki dediğin gibi bebek dışarı çıkacak gibi oluyor sağ tarafıma çok yaslanıyor bende yaslandığı tarafı okşuyorum geçiyo 😊 bugün hatta bazı durumlardan dolayı acile gittim bebeğin hareketlerine bakmak için nstye bağladılar o zaman bile çok kastı kendini karnım sertleşti bildiğin karnımdan çıkacaktı sanki nst temiz çıktı ama yani öyle erken doğum gibi bir durum olsa nst ye bağlı olduğum halde o hareketleri kendinş belli ederdi erken doğum riskim de yok çok şükür o yüzden İnternete bakıp aldanmayın İnternete kalsa herşey her an olabilir 😊