Afra_123 Arkadaşlar az önce gogsumu sıktım biraz ucunda ıslaklık görünce böyle şeffaf su gibi bişey aktı ama dokununca da sanki hafif yapışkan bişey. Ne olduğunu bileniniz var mı . Henüz 25. Haftamdayim normal mi acaba
Afra_123 meleginannesi22 dün ilk defa görünce ne olduğunu merak ettim internete de bişey yaziyon asla istediğin sorunun cevabı yok. Yok söyle yok böyle uzattikca uzatiyorlar.
Cakiltasi2604 Benimde 20 kusuruncu haftalarda gelmeye baslamisti. Atletlerim islaniyor hatta doktora sordum. Normal dedi doktor. Problem degilmis 😊
zeyyd 29.haftadayım ellemesem bile duştan sonra damla damla akıyor herkes sütün çok olacak diyor ama bakalım 🥰
Afra_123 Yesim619 teşekkür ederim böyle Yaşadıkca öğreniyoruz az az bakalım daha neler öğrenecez ☺️☺️
Esosunannesi_ Afra_123 canım o süt ve sütlü olacağının bir belirtisi inşallah masallah 😂 sıkma o erken doğuma yol aciyormusss
Afra_123 Esosunannesi_ hadi inşallah benimde ilk gebeliğim sütüm olur mu olmaz mı diye şimdiden mama markalarını araştırmaya başlamıştım. Sıkıntı olmayacağını bilsem sikardim böyle bebişim hemen gelsin ama henüz gelişimini tamamlamadi teyzesi biraz daha kalsın içerde 🥰🥰☺️
Esosunannesi_ Afra_123 valla canisi bnm kızımda öyleydi eskiler öyle diyor bnce doğruluk payı da var yani kafana takma olurmu olmazmi diyede olur Allah’ın izniyle aman kalsın dur 😂😂gelmesin azcik büyüsün oyle