enesayazmoom 5+4 olduk bugün ama bel ağrım ve göğüs ucum dışında hic bir belirti yok kusma mide bulantısı aşerme gebe değilmiyim acaba 😁 sizde durumlar neler
Mtzkuzum enesayazmoom mide bulantısı genelde kalp atışları başladıktan sonra başlar halsizlik uyku gibi belirtiler olur
Anneee-68 enesayazmoom Bence korkmana gerek yok ben 7 haftalık hamileyim benimde sadece sabahları çok hafif mide bulantısı oluyo o da çok çabuk geçiyor. Kişiden kişiye değişiyor galiba🤰😂
HurremSultan enesayazmoom benim ilk kızımda 7 8. Haftalarda basladi tam 10 kilo verdim bulantidan. Bence şükret olmasin🤣
zeylifestyles Benimde belirtim yoktu 8. Haftada boş gebelik olduğunu öğrendim. Bende seviniyodum belirtim yok diye. Keşke belirtim mide bulantım olsaymista bebeğim sağlıklı olsaymiş dedim. O yüzden şükredin bence
enesayazmoom zeylifestyles ya bende ondan korkuyorum erken diye doktora gitmedim hani kese yi görmek icin 6 haftaya giriyim diye ama dış gebelik felanmi var acaba ondan sormak istedim
zeylifestyles enesayazmoom umarım öyle bir şey yoktur olumlu düşünün olumlu olsun. Ben hep olumsuz düşündüm olumsuz geldi başıma
enesayazmoom Anneee-68 kişiden kişiye değişiyor evet ilk gebeligimde sürekli mide yanmam ve kusmalar geçmemiş ti bu erken diye sanırım belirti yok ilk günler de adet olucK gibi ağrılarım oluyor du ama şuan dediğim gibi sadece bel ağrım var ve göğüslerim büyüdü
Mtzkuzum enesayazmoom başka bebeğin yoldayken iç yat dinlen keyfine bak ilerleyen zamanlarda istesen de rahat rahat yatamazsın🙈
fatmakoken1_ enesayazmoom canım bende aynıydım hiç bi sorunum olmadı 10 haftadan sonra hafif miğde bulantım oldu bence şükür et etrafımda çok duydum çok ağrıları olanları devamlı kusmalar ben çok şükür ediyorum
enesayazmoom Mtzkuzum kızım var 4 yaşında çok aktif bir çocuk 😅😆 onda mide bulantilarim hiç geçmemişti
Mtzkuzum enesayazmoom o kızlar tam bir cimcimeler ne söz dinlerler ne laftan anlarlar bende de 2bucuk yaş çok yoruyor beni hamileliğimde mide bulantısı iştahsızlık halsizlik devam ediyor doguracam geçmedi hala🤔😔
AnneMeryem enesayazmoom çok erken o bahsettiğin belirtiler için. Ki inşallah yaşamazsın, rahat bir gebelik olur.
enesayazmoom Mtzkuzum Allah kolaylık versin zor oluyor gercekten de Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeginizi