Yesilim23 Kızlar sol kasığım vajinama doğru baya ağrıyor dün doktora gittim NSY ye girdim cok sükür sıkıntı yok ama bu kasık agrısı niye olur kiii yaşayan varmı bu durumu bu arada 30.haftamdayım
Yusevde Yesilim23 canım bende 32+4 üm. Özellikle 30-31. Haftalarda daha çok oldu bu ağrı. Geçti ama şuan ara ara da oluyor. Doktor rahim iyice genişlediği için olduğunu söylemişti. Nst de sıkıntı yoksa endişe etme
Deren12 Yesilim23 bende bugün nst girdim kasılma agrı için doktumla konuştum çagırdı nst de sorun yok magnezyum verdi
Yesilim23 Yusevde Çok şükür nstde sıkıntı cıkmadı ama son bi kaç gündür baya arttı bu ağrıı sanırım yorulunca oluyor ama modumu düşürmedi değil 🥺 teşekkür ederim canm 🌺
Deren12 Yesilim23 var tabi ama sanırım o bebişten dayıyor göbeğime totosunu sanırım alanı genişletiyor şişiriyor kendini vuruyor her tarafa o sancı yapıyor yani bugün öğrendim yalancı sancıymış nst de çıkmadı birşey
Yesilim23 Deren12 anladım canımmm banada magnezyum verdi doktor insallah sağsağlim vaktinde gelirr bebişletimiz 🙏🏼🌺