Benimde belimde bi sancı var dünden beri yürüyemiyorum altım batıyor bebeğim çok hareketliydi bel ağrım başladı hareketleri yavaşladı ve sanki karnımda bi baskı var biri bastırıyor sıkıyor gibi oluyor bendemi Doğum sancısı bekliyorum şimdi sıcak suya gircem bakalım geçecekmi