eslemesila zeynepp1 bebegin kilonuzla alakalı ama girmez bence bu haftadan sonra ben 37 de doğurdum girmedi yengem bütün cocuklarini 35 te doğurdu onların gelişimi iyi olduğu için girmediler
gamzosgamzos zeynepp1 36+5 te dogdu kızım 10 gun kuvezde kaldı solunum sıkıntısı vardı birde enfeksyondan
zeynepp1 gamzosgamzos 🥺🥺 yaa bizde 36+4 günşüğüz doması için can atyorum çnkü felaket durumdayım agrılarım sızılarım şişkinliğim🥺
Dilara9406 zeynepp1 37+6 oldum bende ayni durumdayim gelsin diyorum artık 36 dan beri diyorum 37 38 de dogurayim diye 37 bitti kismet 38 e ins
zeynepp1 Dilara9406 çok zor 😩😩 ben şuan 36+4 deyiz ama hemen doğsun istyorum çok yoruldum gerçekten kendmi taşıyamıyorum