Twinmommm Kızlar merhaba , 18 haftalık ikiz gebeyim saçlarımı boyatmak istiyorum doktoruma sorduğumda 3. Aydan sonra boyayabilirsin demişti aranızda boyatan var mı ? Hangi boya kullanılmalı ?
Buseyllzr Twinmommm 3.aydan sonra boyatabilirsin dedi doktorum cesaret edemedim 32.haftadayim bugün kontrolumde gene sordum bayramdan önce boyatmak istedim çünkü bu seferde bitkisel boyayla boyatabilirsin çok soluma sadece bı sıkıntı olmaz dedi
charlottececi Twinmommm 13. Haftadan beri boyatiyorum. Lorael Inoa organik ve amonyaksız boya ile. Benim doktorum 12. Hafta itibariyle amonyaksız boya ile boyatabilirsin dedi. Perinatalog prof. Neyse 30. Haftamdayim 3-4 haftada bir boyatiyorum cok beyazim var. Bana cok iyi geliyor. Normal ve bitkisel boyaya da alerjim var bir tek inoa dokunmuyor :)
Gulsurmeli Twinmommm Maalesef burada bilen çıkar mutlaka ya da kuaföre sorarsanız daha iyi bilgi alırsınız