Taricat Kızlar namazlarinizi nasıl kiliyorsunuz? Ben daha yeni gebeyim 4 haftalık , secdeye vardığımda kasigima ağrı giriyor 🤦🏻♀️hamilelikte zorlananlar secdeye kapanmadan kapanır gibi yapınca oluyormuş herhalde sizler nasıl kiliyorsunuz
[silindi] Taricat son güne kadar ayakta kıldım, bazen arada son haftalarda yatsı namazında ayakta başlayıp oturarak devam etmişliğim var. 4 haftalıkken bilemedim yani sorun yaşıyor olmanızı. Ama varsa ağrı sızı tabi ki oturarak kılabilirsiniz.
Ozlm0916 Taricat oturarak kılabilirsin canım eğer zorlanıyosan ayakta ben ayakta kılıyorum gobegim buyudu ama cok sorun olmuyor ilerde egilip kalkamassam oturarak kılmayı düşünüyorum 😍 allah hepimizin namazlarını kabul eylesin inşallah 🤲💙
Taricat [silindi] MaşaAllah size 🤲🏻 sanırsam benimde tutunma ağrılarından falan kaynaklı durum 🥺 bicak saplanmasi gibi oluyor . Bir süre oturarak kilayim en iyisi şikayetim geçince normal kılarım yine. Çok teşekkür ederim 🤲🏻🌸
Merveofs Benim de karın artık belirginleştiği için bazen zorlanıyor bazen aşırı ağrı giriyor o anlarda namaza denk geliyorsa oturarak kılıyorum onun dışında ayakta devam edebiliyorum şimdilik 😊
Byzaa37 Bende 13 haftalik hamileyim benimde kasıklarima agri giriyor egilip kalkarken oturarak kiliyorum bende
Taricat Byzaa37 bende oturarak kilacagim artık yapacak birşey yok Rabbim kabul eylesin namazlarimizi 🥺🤲🏻
elaesrbrk Ben ilk zamanlardan beri oturarak kılıyorum eğilip bükülünce midem çok kötü bulamıyordu şimdi de ayakta kılarken zorlandığım için oturarak kılıyorum secdeye kapanmadan eğilerek kılıyorum