Ilk gebeligimde 20-21 haftalarda koparcasina kasiklarim agriyodu. Magnezyum baslamisti doktor ve cok cok normal demisti. Rahmi tasiyan kaslar geriliyormus agirlastigi icin rahim. Ikinci gebeligim suanda 14 haftalarda basladi 2-3 hafta surdu hala hafif hafif olur arada ama asiri siddetli olmadi bu sefer. Suanda 21 haftalik. Kisaca normal bunlar. Guzel seyler vucut ayak uyduruyor☺️