Selam kızlar, 14.03.2022 de saat 5:56 da kızımı kucağıma aldım çok şükür sağlıklı normal doğumla🥰 bu arada 2 yaşında da oğlum var.. Neyse 2 gün kadar hastanede yattıktan sonra eve geldim.. ertesi gün banyo ya girdim cıktıktan sonra sacımı havluya sarmamla siddetli baş ağrısı başladı bir süre sonra yüzümün sağ tarafında uyuşukluk hissetim.. ıkınma sonucu sinir sıkışmasıdır diye tahmin ettim aklıma başka bişey gelmedi. MS hastalığını tanımıyordum bile.. Hastane hastane dolaştıklan 1-2 hafta sonra yine hastanede kaldım MR resimleri ve belden sıvı alınarak MS tehsisi konuldu.. Hala korkularım var Allah beterinden korusun Allahım kimseyi elden ayaktan düşürmesin.. bu arada doğum MS atağını tetikliyormuş.. bol bol dua edin hastalarımız için Annelerimiz için♥️ biraz içimi dökmek birazda dua toplamak istedim❤️