Hemsireanne52 Yazz diye doğum kontrol hapı kullanıyordum eşim garip garip rüyalar gördüğü için bugün test aldım yaptım tek çizgiyi gördüm hemen çöpe attım ihtimal dahi vermedim lakin 2 saat sonra çöpte gözüm takıldı çift çizgi gördüm sizde pozitif mi
Naazli Hemsireanne52 resim atarsan daha iyi anlarız canım. İlk 5 dakikada çıkmadıysa geçersiz olabilir
Yavruhamsi Hemsireanne52 hemen atmasaydınız keşke 5dk bekleseydiniz ihtimal varsa adet gecikmeniz olursa tekrar test yapınnn
Kizilkafaa Hemsireanne52 Çift çizgi 10 dk sonra belirgin oluyorsa geçersiz sayılıyor canım, o testler 10 dakika sonrasını geçersiz sayıyor. Yarın istersen tekrar bir test yap ama gebeysen anında çift çizgi oluyor, o kuruma çizgisidir benim fikrimce
Kizilkafaa Hemsireanne52 imgyükle.com sayfasına girip fotoğrafı yükledikten sonra linkini atabilirsin canım
kalpatisi_ Hemsireanne52 kuruma çizgisi hafif çizgi şeklinde oluyo diye biliyorum ama bu bariz belli bi çizgi bence hastaneye gidin idrarda tereddüt yaşamaktansa kesin sonucun olur elinde ☺️
Hemsireanne52 Minigin_annesi0 ya çok silik bi çizgi olsa bu kadar endişelenmezdim ama bariz bi çizgi var yarın sabahtan hastaneye koşmam lazım
Limonzeytin Hemsireanne52 Hapa ara verdinzmi? O haplara devam ederken hamılr kalmak mümkn olmuyo ama arada içmeyi unuttuysanz ve ilşknz oldysa olablr tabi yoksa gebelk olmaz. Testlerde 5 dk çıkan çzgi baz alınır şüphenz varsa yarn gidip kan verim net belli olur.