Merhaba herkese. İlk defa devlet hastanesine gittim. Ankara/Beştepe Sami ulusa gittim. Doğumumu burda yapmak istediğimi belirttim ve bilgilerimi aldı daha sonra radyolojiden kan idrar testi yaptırmamı söyledi. Ve sıradaki hastayı çağırdı. Şok oldum yani ultrasona bile almadı. Bu normal bir durum mu? Başına böyle bişi gelen var mı? Sırada bekleyen başka bir kadına sordum , o da ; zaten her gelmemize ultrasona almıyor ki öyle bir lüks yok burda dedi