annekuzusu06 doktora gittiğimde 5+0 di , doktor 4+4/4+6 gibi görünüyor dedi. Böyle zamanlamalarin çok önemli olduğunu düşünmüyorum.onemli olan kese boyu bebek gelişimi birkaç günlük geride ya da önde olmak doktor bir şey demedigi müddet kafaya takılmamali.benim de 2 düşüğüm var iyi düşünmeliyiz ,iyi olmalı