Zehra6152 Kızlar ilk doğum mu zor sizce ikinci doğum kolay olur diyor çevremdekiler ama sen arayı biraz açmışsın dediler benim ilk çocuğum 4,5 yaşında sizce kolay doğum olabilir mi merak ediyorum ilki normal doğumdu merak içindeyim ☺️
Zeynepy_ Zehra6152 bende merak ediyorum ilk doğumum 17 saat suni sancı ile olmuştu şimdikide böyle zor olucak mı acaba
Nil2736 Zehra6152 kafalardaki tek soru 😀 Ay benim ilk çok zordu. Nihayetinde evet doğurdum normal. Şimdi ikizlere hamileym. Öyle korkuorm ki Ben sancıdan çok korkuorm. Sancı varken yapılan açılma kontrolünden. Doğum çatalına çıktıktan sonra zaten oluo. Olay oraya gelene dek geçen süre. 17 saat şiddetli sancı çektim. Dr um ikinci kolay oluo dio. Ee diorm hadi bi bebek çıktı öteki çıkmadıgndan ağrı devam edicek. Ikın ıkın bi postada ona. İnan nası korkuorm var ya anlatamam 😀😂😂😂 Sezryn olayım diorm doktorm yok baş pozisyon olrsa normal doğurursn dio. Epidural alırım ozaman diorm. Yok 2. Doğuma epidurale gerek yok dio. Hayırlısı 🤣🤣🤣🤣🤣
durumoms2 Zehra6152 benim 9 yaşında kızım var benimde arada baya yaş farkı var . Gebeliğim bile ilkine göre zor geçiyor. Kızımı normal doğum yaptım ve zor geçmedi. İnşallah bu da zorlamaz beni 🙏
Gamzeates Zehra6152 benim de suyum gelmişti oğlum da şuan 3 yaşın da suni sancı ile doğum yaptım 5 saat sürdü doğurdum bunda sanki zor olucak mış gibi Bi his var içim de cunku hiç güzel geçmiyor hamileliğim kızımda 🙈😂 erken doğmaya kalktı iğne vuruluyorum yarın kontrol var 26+3 olcaz bakalım neler bekliyor beni ben de korkmuyor değilim
Zehra6152 Senin baya sürmüş sancın bende 5 6 saat kendi sancınla doğurursun dediler ama açıklığım olmamıştı kendi sancımla daha doğru samcım yoktu ama nst de sancı çıkıyordu sonra suni sancı verdiler 9 saat çektim suni sancı çok merak ediyorum bende ☺️
Zeynepy_ Zehra6152 ah o suni sancılar yokmu en son acıdan saçlarımı yoluyordum bendeki nasıl bir cesaret 2.yi yine normal doğum istiyorum hala bilmiyorum
Zeynepy_ Zehra6152 1.çocuğum 2.5 yaşında 15 haftalık hamileyim bakalım nasıl olucak kafamda deli sorular😎😎
Zehra6152 Nil2736 ayyy senin iş daha zor. Gibi normal olursa iki bebek suni sancı insanı çok yoruyor zaten açlık neyse dayanıyor insan ama o sancılarla susuzluk bi yandan yorgunluk bi yandan çatalda elemeleri bi yandan Allah yardımcımız olsun hepimizin saglıcakla vakti geldiğinde alırız yawrularılamkzk inşallah kucaklarımıza bir avazda doğururuz inşallah 😍
Zehra6152 durumoms2 benim de ilk hamileliğim çok güzel geçmişti ama bu hamilelik kanamalı riskli geçiyor sürekli yatıyorum inşallah bunu da kolaylıkla doğurursun 😍
Gamzeates Zehra6152 yok hayır pruloton doğmaması için vuruluyorum oğlumu da erken doğurmuştum ilk hamileliğim ama cok güzeldi kızım pek nazlı 😂
elifkrs Zehra6152 benim ikinci doğumum daha kısa ama daha şiddetli ağrılı geçti😂 ikinci daha kolay olcak umuduyla bekledim ama cok sancılıydı
Zehra6152 elifkrs bende ikinci sancımı suyum nişanım gelmezse inşallah evde geçerim umuduylayım inşallah 😃
elifkrs Zehra6152 bence evde geçirmekte iyi değil tecrübeden konuscam cünki 3 saat siddetli sanci cektim acilmam olmadi ama bayilcaktim yani😂 sonra suni ile destek verdi hemen acilmam oldu evde olsaydim bayilirdim heralde😂😂
Turkerg Ilk dogumumu kendi sancimla 15 saatte dogurdum. Öldüm öldüm dirildim kisaca. Cok zordu. Ikinci simdi hamileyim. Hayaller kolay olmasi😁 Doktor bu daha kolay olur dedi hadi insallah diyorum😃 Hastaneye gidince hemen dogumhaneye alinanlardan oluruz insallah amin😍😂
Aydogdu2 Gamzeates oğlunuz kaç haftalık doğmuştu. Benimde kızın erken doğdu şimdi oğlum olacak o erken doğmasın diye ugrasiyoruz
Gamzeates Aydogdu2 çok geçmiş olsun inşallah normal haftaların da doğar bebişlerimiz ❤️ 34 haftalıkken kahverengi lekem gelmişti doğumu durdular ciğer geliştirici vurdular artık doğarsa durdurmam annesi dedi bir gün hastahane de yatmıştım 36+4 te suyum geldi suni sancı ile doğum yaptım kızımda da nst de sancı cıktı onda da şimdi ağır iş yapmıcam cok yürüyüş yok öyle dediler size ne dediler acaba kaç hafta da dopurdunuz kızınızı ❤️
elifkrs Zehra6152 ben hastaneye gittigimde acikligim 2 cm di.. Doktor disarda yürümemi söyledi 2 saat yürüdüm sonra yine bakti 3 olmus dedi oda da kaldim 2 saat pilates topunda mahsur kaldim sacidan dolayi kımıldayamadım ebe yine geldi baktı 4 cm olmuş dedi ağlicaktım orda 😂😂 ben 7-8 olmuştur doğum başlicak şimdi felan diye bekliyorum😂 sonra serum ile suni verdi serum bittikten 4-5 dk sonra ıkınmaya başladım işte😂 doğum hikayemide yazmış oldum🤣🤣