Fadimeckrr Kızlar 33+3 haftalığız ve idrarimda enfeksiyon çıktı Çok tedirgin oldum ya bebeğime enfeksiyon bulaşır ya erken doğum yaparsam diye , doktor antibiyotik ve toz verdi şimdide ya bebeğime zararı olursa diye korkuyorum başına gelen var mı ?
Ygmrtprk Cogu gebe kadında enfeksiyon oluyor bendede çıktı maalesef banada ilaç verdi doktor kullanıyorum kullanmazsanız sıkıntı
Fadimeckrr Ygmrtprk evet doktor da aynısını dedi kullanmazsan sıkıntı diye ama işte annelik , korku 😔 5 gün kullanacağım antibiyotiği sonra tekrar idrar tahlili vericem inşallah geçer , sizin ilaç kullanımdan sonra geçti mi
[silindi] Öncelikle gecmis olsun hanimefendi. Doktorunuzdan iyi kim sizi nasil rahatlatsin? Bebege zararli olabilecek olsa antibiyotik vermezdi, her sey sizin ve bebeginizin iyi olmasi icin.
Balgunes Benim antibiyotiklere rağmen geçmedi 3 kez üst üste serum aldım tahlil vericem umarım gecmistir
Harika5 Haftadayım. Hamileliğimin başından beri ne yazık ki enfeksiyonum var ilk zamanlarda bol bol suyla idare etmeye çalıştık sonrasında geçmeyince antibiyotiğe başladık. Arada zaman geçti yine var dedi doktorum tekrardan ilaca başladık. 😔
Ygmrtprk Fadimeckrr yanma değilde kasıklarimda acayip ağrı var erken doğum riskim var bebek çok asagidaymis Ağrıdan dolayı gittim ve doktor muayene etti beni enfeksiyon var dedi
Fadimeckrr Ygmrtprk mesela ben alttan muayene de enfeksiyonu bilemeyiz muhakkak idrar tahlili vermen lazım demişti 🙄 siz kaç haftaliksiniz
Ygmrtprk Fadimeckrr az az suyum geldiğini söylemiştim oda muayene edip anladı enfeksiyon olduğunu akıntımda vardı ben 30 haftaligim canim
19942022 Benimde ayaklarım çok şişti idrar tahlili verdim enfeksiyon varmış toz antibiyotik kullandım geçti ama bir hafta sonra yine ayaklarım şişti
Mrvvvv Napicaz bu enfeksiyonları benimde uzun zamandır ilaç kullanmama rağmen geçmiyor. Enfeksiyon uzmanına ayrıca tekrar randevu aldım bakalım onlar ne söyleyecek.