Herkese merhaba güzell anneler ve anne olmak isteyen gönlü pak kadınlar 🌸🌸🌸
Ben 4. Hafta kesemi görmüştüm ancak bebeğimi görmemiştim ve çok korku dolmuştu içim acaba boş gebelik mi falan internette bin bir türlü şey okuyup içimi iyice karartmıştım. Neyse kendi doktoruma randevu aldık bugün 7 hafta 3 gün ve ikiz gebelik 🤲🤲🤲o kadar mutlu oldum kî anlatamam demem o kî asla ama asla rabbinizden umudunuzu kesmeyin , ben her namazımda rabbime yalvarıyordum, size de haber vermek istedim benim gibi bekleyenler vardı lütfen bizede yaz diyenler inşallah görürler onlarında bi nebze olsun içlerini rahatlatabilmişimdir🤲 Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin kem gözlerden korusun inşallah 🌸🌸🌸