Nisankzn 26 haftadayim bu haftaya kadar tsh im iyi gitti 2.5 ustune cikmadi simdi olcturdum 2.8 olmus zarari olurmu doktoruma attim cvp bekliyorum doz ayari icin 50 lik levitron kullaniorm
doganursezmag Nisankzn şeker hastaları tansiyon hastaları ve troid hastaları ilaçlarını düzgün kullanıp takiplerini yaptırdığı sürece bi sıkıntı olmaz artık çoğu kişi de troid var korkulacak biley yok bence
Annesininmelegi Nisankzn gebelikte önce tshım normaldı gebelikte 4 olmuş artmış ıkız gebeyım bıde. Doktorum dahiliyeye gonderdı 25 lık levotron kullanıyorm bır aydır 29 +2 gebeyım
Brlgry Nisankzn Benimde değerlerim öyle hapınımızı asla ihmal etmemek lazım hap kullandığımız sürece bir şey olacağını sanmıyorum