Bbsra benim bawimdan gecdi canim o biraz sure bilir kontrol etise dokdorun icinde birwey kalmadiysa kanama normal bende 1ay oldu kanama daha sonra adetim oldu ardindan 2 3gun gecdikden sonra sen atesini hep 36 37 dede tut cok atewin olursa az birwey kalmiwdir demekdir icinde veya enfeksiyon kapmiwsin demekdir bana boyle demiwdi dokdorum