alonee (Urınonvef Cranberry )Aranızda bu ilacı kullanan oldu mu kızlar işe yaradı mı? İdrar sırasında ağrı yaşadığım için doktorum önerdi. Antibiyotik içermiyor ama onun kadar etkiliymiş. Tamamen doğal bi hap. Var mı kullanıp memnun kalan ?
Fatihinannesiii alonee ben biraz kullanmıştım enfeksiyonum vardı kaşıntı yanma falan oluyordu o sirada vermişti doktorum bir zararını görmedim
Nessozz alonee ben ocean marka kullandım onu. Enfeksiyonum vardı antibiyotiğin yanında verdi doktorum ilk sadece antibiyotik kullanmıştım geçmemişti. İkinci sefer hem antibiyotik hem onu kullandım geçti enfeksiyonum rahatladım.
Fatihinannesiii alonee hala enfeksiyonum devam ediyor bana iyi gelen bişey olmadı iki uc yıldır enfeksiyonum azalsa da geçmiyor