Sibel_l3 36+3üm normalde ama bir hafta geriden geliyoruz 35+3, karnım bugün çok sertleşti ve ağrıyor geçiyor sonra surekli, çok ağır hissediyorum artık dogurmak istiyorum sizde durumlar ne😓
Demirssmomm Sibel_l3 benimde oluyo arada, şu an 34+4üm, 1 haftadır oluyo ama vücut kendini doğuma hazırlıyor diye düşünüyorum 🤨 çok abartıysa siz yinede dr gidin
2107 Sibel_l3 bende 34+5 aynı oluyor cok fena sancı oluyor hele karnım sertleşince daha daha kötü oluyor sankı cıkacak gibi
Julide_01 Bende 35 haftayım aynı sorun bende de var ilk gebeliğim sertleşme ve ağrı var ara ara sancı gibi oluyor bilgisi olan yanıtlasa çok sevinirim