Merhabalar kızlar.35 haftalık hamileyim devlet hastanesinde doğum yaptım ilki ama komple uyutmuşlardı sezeryanda. İkinciyi de aynı devlette doğum yapıcam doktorum epidural anestezi ile sezeryan anestezi yapalım bunu dedi genelde onu öneriyorlarmış. İlk bebek ile annenin teması için bir de annenin kendisini erken toparlaması için.Doğum yaklaştıkça korku heyecan sarıyor. Aranızda devlette epidural anestezi ile sezeryan olan var mı? Riskli diyor kimileri kafam allak bullak. 🙄🤦🏻♀️