seymataner7 sonunu kimse bilemez kuzum ama progestan etkili bir ilaç özellikle fitil yani vajinal yolla kullanıyorsan ayrıca kanaman olmuş ve kesilmiş demek rahat davranacağın anlamına gelmez ilk 3 ay herkes düşük riski taşır benim çok şükür birseyim olmadığı halde 7/24 uzanıyorum uyuyorum hicbirsey bebişlerimizden önemli değil bütün işleri eşim yapıyor bazen kendimi yormadan yemek yapıyorum sende yat uyu dinlen eğer öyle birsey olmuşsa ayaklarının altına yastık koy ve uzan hep tuvalet harici kalkma inşallah bebegide görürsün