Kızlar doktoruma sürekli ulaşıp soru soramıyorum zaten sorsam da pek cevap alamıyorum o yüzden fikrinize danışmak istedim.Geçen hafta dedemi kaybettik önce ona çok üzülüp ağladım sonra bir konu yüzünden eşimle çok ciddi kavga ettik ve şiödi de evin temizliği kaynanamın birkaç güne gelip bizde kalıcak olması derken kısacası 2 haftadır gece gündüz hıçkıra hıçkıra ağlayıp kasılıyorum üzüntüden. 36.haftaya girdim sizce bu kadar büyük üzüntü stres ve ağlamak bebeğe bir zarar verir mi?