Biz 10+1 olduk ama bende belrtiler kayboldu resmen kendimi hamile gbi hissetmiyorum hic acaba bi sorun mu war diye dsunup druyorum surekli. Hamileligmn basindan beride kanamam oluyordu bya azaldi 2 gundur ona bile sewinemiyorm acaba bseymi olduda kesildi dye. Kontrolum bayrmdan sonra sizde drumlar nasil bi rahatlatin beni Allah askina