bayanukuslu Minnoşumu bugün daha net gördüm kızlar ☺️ Sevincimi sizinle paylaşmak istedim ☺️ Gayet sağlıklı , rahatına düşkün ve çok kıpırdakmışız ☺️☺️ Cinsiyet tahmini yapabilcek olanlardan tahmin alabilirim ☺️ 12+2 deyiz bugün ☺️☺️☺️
Erayhilal bayanukuslu niyeyse görür gormez erkek geldi aklima ama bilemedim saglikla kucagina al insallah canim 🥰😍
bayanukuslu Esracicek Tospikannesiiiii doktorda yüksek ihtimal kız gibi duruyo dedi canlarım 😁 bidaki kontrolde kesinleşir dedi 😁😁
Esra-uslu bayanukuslu canım bana da 13 te kıza benziyor dedi şimdi 15 kesin erkek dedi 🤣🤣 bizde kendimizi kıza göre hazırlanmıştık eşimde kız istiyordu 🤣🤣🤣
bayanukuslu Esra-uslu valla hiç bişey almadım daha 😂😂 bi ikş yelek ördüm o da yeşille turkuaz renginde 😂😂 can skıntısına başladıydım onlarıda 😂😂
bayanukuslu Hapyymami55 kız benimkide öyle değildi 😂😂 devlet hastanesine gidiyodum doktor ikili test için merkeze yönlendirince özelden aldım randevuyu orda bu kadar net çıktı 😂😂
bayanukuslu Ceylanakan kese top gibi olursa kız diyolar ya benim kese top hepiniz erkek dediniz 😂😂 bir tezi çürütcem galiba 😂😂
Hakiko bayanukuslu maşallah sana güzel kız 💗 cinsiyeti bence kız duruşundan öyle görünüyor sağlıkla gelsin fıstık
Aysen62 bayanukuslu Canim yani oyle gorunusunden dolayi soyluyorum erkek gibi geldi bilemedim ama tam saglikli olsunda gerisini onemli degil. Canim birde alakasiz olacak ama bir soru soracagim bende ultrason resmi eklemek istiyorum yani foruma resim koymak istiyorum ama bir turlu olmuyor. Resim ekleye tikliyorum http. Cikiyor nasil yapmaliyim rica etsem soylermisin.
bayanukuslu Aysen62 mutlu resim yükle ye giriyosun canım orda fotoğrafı yüklüyosun altında http li yerin yanında kopyala yazıyo ordan kopyalayıp yapıştırıyosun