Merhabalar. Ben kimyasal gebelik geçirdim. Bu ayın ilk başlarında. Yumurtlamamda geçti. Acaba tutmuş mudur bilmiyorum son günlerde kasık ve bel ağrım çok, tuvalete çok sık gidiyorum, bir sağ kasık o geçince bir de sol Kasık başlıyor bazen ikili ağrıyor. Göğüslerimde şişkinlik var. Karnımda öyle. Gerçi adetime henüz 12 gün var ama korkuyorum tekrar aynı şeyi yaşar mıyım diye. Bir de eğer gebelik varsa ilk zamanlarda aşağıda olduğu için yürürken falan bişey olur mu çünkü hareket edince daha çok ağrıyor. 🙄