Canan1994 Sarahh hayırlısı olur ins ben çok kararsızm 🤔 normalden korkuyorum biraz ama sezeryan nasıl acaba sonrasi falan
Sarahh Canan1994 normaldense sezeryan zor diyorlar, toparlanma süresi uzun hem sezeryan ağır amelyatlardan biri , eğerki normal doğum yapa biliyorsanız normal doğurun . Ben mecbur kalmasam yinede normal doğururdum
Baldandamla Canan1994 İlk gebeliginiz ilk dogumunuz bence zorunlu olmadıkça normali tercih edin sezeryan bir doğum şekli değil aslında zora girince baş vurulan birsey ben zorunlu sezeryan oldum herkesin ki farklı oluyor kolay veya zor ama bence ilk tercih her zaman normal olmalı korkmaniz normal ama hepsi geçiyor.Hayirlisi olsun.
Sena_liya Canan1994 inan bana senin isteğine olmuyor normal diye gidiyorsun sezaryana dönebiliyor yada sezaryan hayal ediyorsun bir sancı geliyor hoooppp normal doğuma…. Kısacası canm hayırlısı nasılsa öyle olsun.. emanetlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin Rabb im 🌹❤️
Canan1994 Sarahh anldm cnm hayırlısı olsn ozmn hakkimzda beklicz o zmn mcbur gerçi 38 deym şuan doktor muayenede daha henüz hazır değil normal için dedi ama hazırlanır herhlde😀
Canan1994 Deletedmom727271 işte bu zorunlu sezeryan kafamı karistyo bnm😀 tm normal olsn istyrm ama ya olmzsa bnde zorunlu olursam😀😀
Baldandamla Canan1994 Yaparsınız 9 ay karnınızda tasidiniz ne zorluklarla o zorlugunda üstesinden gelirsiniz o gücü Allah verdi kadınlara inşallah.