Tugcepas 1 yş 2 aylik bebegim var reflusu var .reflu mamasi kullaniyoruz iyi bir ilaç tavsiyeniz varmi ? (Mutulium kullandik fayda olmadi)
nisamom_ bollysena Tugcepas benimde kardeşimin bebeğinde vardı eczaneden alıyordu herobaby sanırım çok hatırlamıyorum ama reflü maması olanından
Tugcepas nisamom_ aptamilin reflu mamasini kullaniyorum ayriyetten binolac kullaniyormuydu reflu icin
nisamom_ Tugcepas hayır kendi sütünü emdiriyordu üzerine mamayı veriyordu ve reflü yatağı almıştı iyi gelmişti sende bir bak istersen