Hilal-95 Dilanayhan tiroid hormonu canm hamıleysen ilaç kullanman gerekıyor çok yüksek değil ama belkı doktorun verir dahiliye bakması gerekıyor vence ihmal etme ihmal edilcek bişey değil ben 4. Haftamda basladım ilaca emzırıyorm hala kullanıyorum
AngryBirds Dilanayhan Tiroid gebelik zamanı 2,5 altında olması gerekiyor. Doktorunuz ya direk ilaç başlar ya da endokrin bölümüne yönlendirir ilaçla düşer. Endişe etmeyin çoğu gebede olabiliyor ☺️