Ecemselmaarslan Kızlar özellikle wc sonrası bazen su gibi direk bazen de beyaz su gibi akıntı oluyor doktor bebeğin suyu iyi dedi ama niye oluyor sürekli fitilde kullandım geçmedi ağızdan progestan alıyorum bu arada 200 luk benimle aynı durumda olan var mi
Seyturak Ecemselmaarslan merhaba ben Progestan fitil kullanmaya başladığım an benimde su gibi akıntım oldu. Doktora sorucam dedim ama doktor suyumun iyi olduğunu söyleyince ben direkt fitile bağladım. Bu 12 haftadır böyle bu arada. Apış aram sürekli nemli vs rahatsız edici yani. Dediğim gibi ben fitile bağladım bunu
Kaderkrkmz Ecemselmaarslan bende de progestan kullanmaya başladıktan sonra akıntı arttı öncesinde de ufak tefek oluyodu da bu kadar değildi hatta sizin postu da görünce demekki bu yüzdenmiş dedim 1 hafta önce de doktor kontrolümde bebeğin suyu gayet iyi demişti doktor
Pyrz_07 Ecemselmaarslan ben progestam kullanmıyorum ama akıntım benimde çoğaldı şu sıralar doktora 3 gün önce gittim suyum gayet iyiymiş enfeksiyondan şüphelendi yarın test yapılacak
csmaknc Ecemselmaarslan ben ağızdan aldığımda hiç akıntım olmuyorsu ama ağızdan 1 ay kullandım depresyon yapınca fitile döndüm akıntım benimde oluyor su iyi dedi doktor bi sıkıntı yok 24+4 bu hafta kontol var bakalım inşallah güzel haberler olur
Ecemselmaarslan Seyturak bende ağızdan alıyorum canım tek farkımız bu aslında ama artık sürekli tedirgin olmaktan sıkıldım ya hep bebeğin suyu mu diye düşünüyorum benim de hep ıslak ve nemli
Ecemselmaarslan Kaderkrkmz merhaba sizin kaçıncı hafta ağızdan mi yoksa vajinal mi alıyorsunuz benim bayağıdır var yahu geçmek bilmiyor lanet
Kaderkrkmz Ecemselmaarslan 24 haftalığız ağızdan alıyorum 200 mg bende günlük ped kullanmaya başladım 🤦🏻♀️
anneyimmm42 Bende kullanıyorum kızlar fitil bende de oluyor sürekli akıntı . Sürekli bir ıslaklık hissediyorum valla
Ecemselmaarslan anneyimmm42 canım ben acaba direk fitil olarak akıntı yapabilir ama ağzından aldığın zaman farklı olur diye düşündüm
anneyimmm42 Ecemselmaarslan 22 haftalık hamileyim canım . Lekelenme oluyordu canım ondan kullanıyorum
Ecemselmaarslan anneyimmm42 benimde aynı şekilde şimdi de ağrı ve kasılma azaltması için kullaniyorum
yenii_annee Ecemselmaarslan canım ben 31. Haftalığım nerden baksan 29. Haftadan beri böyleyim acile gittim 3 kez test yaptılar amniyon sıvısı mı diye negatif çıktı sonra tahlil vs verdiö tahliller temiz çıktı enfeksiyon çıkmadı ama enfeksiyondan bağlı olabilir dediler ilaçla fitil verdiler kendi doktorum da aynı şekilde vajinal akıntı olabilir dedi ama su gibi geliyor bu akıntı bebeğin suyu değil bebeğin suyu iyi dediler. 10 gün sonra tekrar bugün acile gittim akıntım durmadı arada yine oluyor tahlillerim yine temiz çıktı enfeksiyon yok acilde ki ebe idrar kaçırıyor olabilirsin dedi genelde bu haftalar da yaşanıyor bu dedi gelen akıntın normal katı akıntı sulu değil dedi gösterdi hatta enfeksiyonun da yok dedi.yani herşey temiz çıkıyo tahliller de testler de ebenin dediği gibi idrar kaçırıyor olabilirim bende artık ona bağladım durumu
Ecemselmaarslan yenii_annee bende aynı durumdayım geçmek bilmiyor 2 kez acile gittim doktor bebeğin suyu iyi eğer azalma olsa test yaparız ama gerek yok dedi bende anlayamıyorum bazen su gibi bazen de beyaz su gibi can sıkıcı bir durum değil mi
Nsy yenii_annee ben 12+3 haftalık hamileyim ara ara ben de yaşadım bu durumu doktorum devam ederse hastaneye gelin dedi. İdrar testi mi alıyorlar nasıl bakılıyor acaba?