Kızlar bu haftalarda herkes bebişin hareketinin azaldığını yazmış benimki dünden beri hiç durmadı gerçekten ama 10 dk bile durmadı çok şükür hareket etsin iyi olduğunu hissedeyim tabiki ama korkmaya başladım zaten kanalda şuandada hıçkırıyor ve harekete devam hıçkırığı afedersiniz popomu bile zıplatıyor ve hareketleri vajinamı karnımı delip gelecek gibi acıtıyor sizce endişe etmelimiyim rahat değil diye sağa sola dönüyorum bekliyorum yok oturuyorum yok ayakta duruyorum yok ne yapacağımı şaşırdım dünden beri uyutmadı bile