Serpil35 Dogumuma 4 gun var hala isim bulamadım kizim olacak sizler ne düşünüyorsunuz. Fikir olsun birbirimize
dnz_dnz Serpil35 ben bir buçuk ay kala karar verdim onda bile çok gerildim geç oldu diye. En sonunda görünce karar veririz artık diyorduk. Sizin seçenekleriniz var mı ya da ne tarz isimler düşünüyorsunuz? Modern mi, daha klasik mi?
Serpil35 annesinin_beybisi ela buyuk kizimin ismi oğlum taha buna iygun isim bulamadık ama ela guzel usim iyiki kizima koymusum
dnz_dnz Serpil35 ben İlay koyacağım kızımın adını 💕 İpek, Selen, Gökçe, Güneş, Bilge, Işıl, Ece sevdiğim isimler
Deletedmom_12 Mira. Nil. Ilbige. Ilgın. Nilda . Dila . Eslina . Alisya . Alina . Hira . Zeynep. Alya . Miray . Eflin . Efnan . Eva . Izgun . İlsu . Arya . Ada begendigin olursa yanıtla merak ettim 🌸🌸