Gzdozlm
36+4 olduk canim normao görünüyor suanlik hani son anda bi sorun cikmazsa ama bebisler cok guclu buna eminim 37 38 de iyi bir hafta kaldi ki sezeryan olsaydim doktor 38 e girdigin gibi alirdim dedi yani cok bir sikinti olmaz benimde acikligin yok sürekli yürüyorum ediyorum hersey denedim dun ebe hic acikligin yok dedi biraz üzüldüm 9 ay boyunca yürüdüm hersey yaptim diyebilirim ama yorulsamda gene yurudum dinlenip açıklık 0 umarim 37haftayi bekler ise aciklik inşallah olur