Areenn Bebeklerimizin boyu ve kilosu nedir? Dün 29+5te kontrolümüz vardı 1800 Gr ve 35 cm çıktı bebeğim. Doktor çok iri bir bebek böyle giderse 5 kiloya yakın doğar dedi ve sezeryan olacağımı söyledi? Sizde durumlar nasıl
kuzeymomsss Areenn 30 haftalıkken 1770 gramdı bebeğim, doktorum hiç öyle birşey demedi. İri denilecek kadar bir kilo değil ki, sanırım doktorunuz biraz sezeryandan yana biri
Seyturak Areenn bende 30+ da gittiğimde 1800 küsür çıkmıştı hiç öyle sezeryan vs demedi. Genetikten dolayı iri bir bebek olacak dedi ama öyle doğum şeklini belirleyecek bi konuşma yapmadı
Areenn kuzeymomsss 4 kiloyu kesin geçer dedi doğuma kadar. Bu durumda sezeryan oluyor mecbur 🙄 sezeryan yanlısı değil hatta aksine normal doğum tavsiye ediyor hep ama şartlar öyle olursa onun da yapabileceği bir şey kalmıyor. Sizin bebeğiniz peki normal sınıra ulaştı mı sonrasında?
kuzeymomsss Wonderful_mom 1400 civarı olması gerekiyor. Daha 30 haftada çok iri bir bebek olacak demesine takıldım doktorun, ben sezeryan olmama rağmen doktorum sadece haftasına göre çok iyi dedi. Sadece çok iri bir bebek böyle giderse 5 kilo doğar demesi bana ilginç geldi
Kubos01 Wonderful_mom biz 28 haftada gittiğimizde haftamız bir hafta geriden gelirken 26+5 falandı 1200 e yakındı geriden dedi bir hafta
Areenn kuzeymomsss 26. Haftada kontrole gittiğimizde 1000 grdı. 4 haftada 800 Gr ağırlaştığı için muhtemelen öyle söyledi. Son ay çok daha fazla büyüyor çünkü bebekler. 1 kilo bu ay alsa 1.5 kilo son ay alsa 4.300 falan oluyor
Hazal_kubra12 Areenn bnm ilk kizimi 4200 doğurdum norml doğumla bir hafta öncede 3800 çıkmıştı bn sormustm norml olurmu diye olur korkma demişti doktorun daha 30 haftada seni yönlendirmeye calisiyo sezeryanda
Areenn Kubos01 bizim 26+5 de 1000 Gr demişti. Her doktor kendisine göre söylüyor galiba bu önden gitme geriden gelme durumunu. Çünkü bize o zaman normal demişti. Şimdi iki hafta önde gidiyor dedi
Areenn Seyturak o zaman bizim doktor pimpirikli biraz 🙂 2 hafta sonra tekrar kontrol var bakalım ne diyecek
Areenn kuzeymomsss bi sonraki kontrolü bekliyorum o zaman bende. Teşekkür ederim yanıtlarınız için ❤️
Seyturak Areenn benim erken doğum riskim var belki onun için bişey dememiştir. Ama uygunluk varsa 4 kilonun üstüde normal doğum yapıyor.nasıl doğarlarsa doğsunlar sağlıklı olsunlar inşallah 🧿
kuzeymomsss Areenn direk doktorunuz öyle diyince o yüzden sezeryan yanlısı herhalde dedim. Çünkü benim bebeğim 5 hafta 1070 gram almıştı, hani hiç öyle birşey demedi. Genetik olabilir bende 4500 kilo doğmuşum mesela. Ne demek 🌸
Lahinnn Seyturak şeker veya prediyabet hipoglisemi var mı sen de ? Benim de 23. Haftamdayım kilolu bebek sekerıne baktırmısmıydın
Areenn Aseltos9 doktoruna göre değişiyor demek ki anlayamadım. Bana beslenme programı vs önerdi. Ekmeği pirinci şekeri yasakladı bebek çok kilo almadım diye
sumelegi Areenn benımde 27 de 1500 kg çıktı 4 kg fazla olursa sezeryan olur dedi. Şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Tiroidinize falan baktırdınız kı? Mesela benım şekerde sorun çıkmadı ama tiroidim düşük çıktı:/
Areenn sumelegi evet şeker yüklemesi de yaptırdım her şey normal şu an. 2 hafta sonra tekrar kan tahlili idrar tahlili istedi bakalım ne çıkacak
sumelegi Areenn bendede şeker çıkmadığı için doktor genetik dedi. Bende eşimde kalıplıyız. Yüksek ihtimal genetk.