SevgiBlc Merhaba kizlar hamilelikte kol alti kararmasi herkez de olurmu? Ben bu belirtiyi kendimde gorunce ogrendim. Hic bilmiyordum ve cok rahatsizim :( dogumdan sonra geciyor mu? Siz neler yaptiniz?
benimmdunyamm SevgiBlc 3 gün önce kolumun birinin altı çok kasindi ay kasidim kasıdim ertesi gün aynada bir baktım kararmış 🙄
Esra33-34 Geçiyo kızlar dogumdan sonra benım ilk gebelık sonrası bembeyaz oldu eskısı gibi sımdı bu ıkıncı gebelıgımde yıne karardı doğumdan sonra yine eskı haline dönuyo aynı sekılde genital bölgede düzelıyo
suleozturk Esra33-34 ya benim de boyun bölgem çok karardı psikolojim bozuluyor resmen aynaya bakmak istemiyorum 😟
SevgiBlc suleozturk hamilelik maskesi diyorlar yuzde oluyomus o yuzden gunesten korunun diyorlar gunes kremiyle. Onu duymustum hamilelikten sonra geciyomus