Bsrayl Arkadaşlar ciddi bi saç dökülmesi yaşıyorum 7 haftalık hamileyim . Özellikle kullandığınız bi şampuan var mı yada doktor önerisi ile kullanan yardımcı olur musunuz
Klcaysgl Bsrayl bioblas kullaniyorum bana cok iyi geldi çok dökülürdü saçlarimi açamazdim yikasam havlu saçdan gözükmezdi şimdi maşallah bir iki tel anca çikito tarayinca
Tospikannesiiiii Bsrayl vicky kullanıyorum çok memnunum biraz pahalı ama saçlarım kesinlikle kendşne geldi bende egzama vardı onu da düzeltti
Sedaaaa25 Bsrayl benim de ilk haftalar aynı olmuştu canım gebelik ilerledikçe dökülme durdu saçlarım canlandı gürleşti daha bi kendine geldi herhangi bir şey kullanmadım gebeliğin etkilerinden sanırım kafana takma hiç 🌺
SevgiBlc Bende de cok asiri dokuluyodu.. simdi kesildi cok sukur sampuanimi degistirdim LR nin aloe verali sampuanini kullaninca gecti
tudux Kızlar bende 9 haftalık hamileyim aynı durumdayım , daha 2 .aydan kel kalıcam galiba ☺️Önerilerinize bende açığım
Tospikannesiiiii Bsrayl canım ben kepege karşı etkili olanı kullandım ama dökülme de kesildi senin kepek sorunun yoksa dökülme karşıtı al
001-ayse Sedaaaa25 evet benim hamile olmadan önce inanılmaz saçlarım dökülürdü çok şükür 4.haftadan sonra haftada 10 20 tel ancak dökülüyor demekki herkesin aynı değil