keremveannesi evet canım biraz solunum sıkıntısı da vardı ondan koydular.29.haftadan sonra çok az almaya başladı kilo.Gelisim geriliği 30lu haftalarda başlıyormuş,böyle durumda ne yersen ye almıyor bebek.Canini sıkma artık doğunca alacak bizimkiler yapacak bisey yok.Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🙏