Bereeeeen3 Kızlar hamileliginde Kanal Tedavisi yaptıran oldu mu ? Dayanılcak gibi değil artık bu agrı Agıza yapılan ilaclardan o geri kalan tadtan korkuyorum bi zararı varmı😫😫? (26.haftalık)
Pyrz_07 Bereeeeen3 20. Haftada yaptırdım içinide gecici doldurdu doğumdan sonra tekrar dolgu yapılacak sürekli tükürün bişe olmuyor ben şuan 25+5 haftalığım doktor onayıyla yaptırdım rahatladım ağrıyı çekmeyin boşuna
Bereeeeen3 Pyrz_07 benimde gecici olucak dedi o igrenc ilacları yutucam zarar vericek diye korkuyorum ama doktorum da yaptırmalısın iltahap daha zararlı diyor 🥴 en iyisi yaptırmak o zaman
Pyrz_07 Bereeeeen3 bence ağrıyı çektikce bebek daha çok etkileniyor ilk yapıldığında 2 gün acılık tat geldi ama onu boşalttı tekrar başka bi dolgu yaptı şuan rahatım doğumdan sonra film çektirip güzelce yaptırcam
Bebegim0101 Bereeeeen3 8 yil once 12 haftalkken yaptirdm😂oglum 8 yasinda suan.Bir skntı olmadi.Dr.onayyiyla oldum.Rontgen cekildi celik yelek giydirmislerdi.Valla o acı dayanilacak gibi bi acı degildi
Oesra 5,6 aylık gebeyken ben de yaptırmak zorunda kaldım. Çelik yelek vs röntgen çekti, sorun olmaz dedi doktorum. Hatta antibiyotik bile verdi zararı olmayacak şekilde. Bence kendinizi hırpalayıp o acıyla yıpratmayın. Geçmiş olsun.