Ben hamile kaldığımdan beri kahverengi lekelenme yaşıyorum şu an 8. Haftamdayım ara ara kana dönüyor progestan kullanıyorum ama şöyle ki rahim içinde Bi kanama da görünmüyor. Benim gibi olan var mı başka?
Ben de çok merak ediyorum bu kanama nereden geliyor diye