Aysegl1602 Kizlar merhaba 14 15 Nisan yumurtlama 16 Nisan çatlama bat 30 Nisan test yaptım 1 dj içinde böyle çıktı hemen kan vermelimiyim yoksa beklemeliyim bu testi aslında yapmayacaktım ama dün gece rüyamda hamile olduğumu ve kaynanama söylediğimi gördüm içimden yapmak geldi geçen ayda böyle silik çıkmıştı ama negatif di kan versem mi acaba karın ağrım akıntı ve göğüs acısı var normalde adet Olcam zaman sadece karın ağrım olur 
Annesininportakali53 Aysegl1602 hamilelik var üstelik kaset test bende adete 6 gün kala kopkoyu çift çizgi gördüm değerim 1979 çıktı güzel şeyler düşün güzel olsun kuzum biz şimdi 8+3 olduk inanıyorum bebiş var 🥰🌸
Neslialya Yaaa tarihlerimiz bile ayni bende hamileyim teste gòre kuzumm çok sevindim adına sağlıkla gelsin miniklerimiiz
Aysegl1602 Annesininportakali53 ay gerçekten mi Allah kucağınıza almayı nasip etsin insAllah kan vericem adetten sonra
oznur-41 Aysegl1602 benimde 30 nisan bat ama hala test yapmadım negatif görmekten korkuyorum galiba 😀
Aysegl1602 oznur-41 bence bekle bende pişman oldum acaba var mı yok mu diye ve çok karnım ağrıyor adet olcakmışım gibi en iyisi beklemek