Dün kontrole gittiğimde bebeğim 8 haftalık olması gerekirken 6 hafta 4 günde kalmış kalp atışları 70 lere düşmüş doktor %90 kürtaj olabilirsin dedi zaten çok üzgünüm göz yaşlarım dinmiyor şimdide kürtaj korkusu sardı beni. Lokal anestezi ile daha önce böyle birşey yaşayıp kürtaj olan varmı? Genel anesteziden çok korkuyorum.