Benim arkadaşım geçen sene erken doğumdan aldılar acil bı şekilde normalde özel hastaneye gidiyordu kadına bebeğin oldu bile demisler ölmemiş bebek için siyah poşette eşine eşyalarını filan verdiler gerçekten kötü bı deneyim oldu onun için de bziim içinde belki o karşılaştığı insan dan insana degsiir bilmiyorum ama o memnun kalmamıştı davranışlarında ama memnun kalanı da çok duydum inşallah sen memnun kalırsın canım