Fatoszehra Kızlar TSH hormonum 0,172 çıktı bana zehirli guatirn var dedi doktor 5 haftalık hamileyim ve ilaç vermedi bebeğin organları gelişiyor dedi gönderdi beni eve sizce napmaliyim
Nurgl34 Fatoszehra sizi endişelendirmek istemem ama zehirli guatr çok tehlikeli birşey babam dün bundan ameliyat oldu guatr bütün organlarına zehir salmış organların çalışma düzenini bozmus başka bir doktora gidin ilaç kullanmanız lazım
EdaKaraca96 Sık sık tekrardan ölçtürmelisin sonraki haftalarda yükseliyor genellikle ilaca gerek kalmıyor tsh için kullanılan ilaçlar tehlikeli eğer düzelmezse mecburen doktor verir diye düşünüyorum şimdilik beklemede kal
Fatoszehra EdaKaraca96 3 aydan sonra ilaç başlarız dedi şuan veremem ilaç dedi bende dedim başka bir doktorami gitsem acaba çok kararsız kaldım
Dilekzamn Fatoszehra öyle şey mi olur benimde yüksek çıktı daha önce böyle birşey yoktu hamilelikte çıktı dahiliyeye gönderdi ve iki doktorumda takip ediyor doğum yapana kadar ilaç kullandırıyorlar aksi taktirde düşüğe sebep veriyor ki bebeğin organ gelişiminde etkiliyor sizin düşük şuan ama garantisi yok her ay takip edilmesi lazım
Fatoszehra Dilekzamn 3 hafta sonra tekrar gidicem doktorumumu değiştirsem acaba çok kararsız kaldım normal dedi 3 ay geçmeden veremem ilaç dedi düşük riski varmış dedim bende kontrol altında tutarız dedi okadar gönderdi
Dilekzamn Fatoszehra yani doktorunuz öyle dediyse bilemem benimde öğrendiğimde 5 haftalık falandı tamam kontrol altında tutacakta artan birşey bu ilaç kullanmadan demekki düşük gördü yükselirse başlatcak herhalde
Fatoszehra Dilekzamn bakalım benimde 2 hafta sonra kontrolüm var bir daha ölçtürcem eğer aynısı çıkarsa gidicem hemen
Fatoszehra Nurgl34 benimki hamilelikten dolayı çıktı benim yoktu daha önceden bende bu gün ilk defa duydum doktor dedi bana
Nurgl34 Fatoszehra daha önceden olmadığına eminseniz hamileliğin 3. Ayından sonra düzenliyor diye biliyorum içiniz rahat olsun ama yinede bı doktora daha gözükseniz iyi olur sizin için