Ebrugy D vitamini kimsede tavan çıkmıyor, hatta yazın bile. Üstelik hamileyiz. Demir de 3. aydan itibaren başlanır, demir depoların bebege gideceği için. Yani ikisine de başla. Hatta ben D3′ü son bir buçuk yıldır rutin kullanıyorum, ancak yetiyor. D3 herkesin kullanması gereken vitamin. Yazın tüm gün güneşleniyorsan o başka😊 Normal d vitamini ihtiyacı her 10 kg icin 1000 IU, yani 60 kg iseniz Ocean, Wellcare gibi bir spreyden 1000′lik alıp günde 6 fıs. Ha bir de başka kadın dogumcu da dene, doğuma zamanın varken.