Kızlar ikiz bebek için ben
-1 er tane 10 lu hastane çıkışı
-1 er tane 5li set+zıbın+bez (hemşireye verilecek)
-3 tane yeni doğan tulum set
-3 tane yedek 5li set
-5 tane iç zıbın 2kısa kol 3 uzun kol
-8 tane ağız mendili
-5 tane çorap
-5 tane alt alçma
-20 adet bez
-2 tane müslin battaniye
-2 tane orta kalınlıkta battaniye
-ne olur ne olmaz die biberon
-emzik
-mama
-pişik kremi
-4tane yedek alt patikli
-ıslak mendil alıp koyacağım birde (ıslak mendil önerilerinizi de bekliyorum henüz almadım)
Eksik yada fazla dediğiniz bir şey varmı acaba ilk gebelik olunca insan çok tecrübesiz oluyor 🌸