ilkimm2019 Hanımlar merhaba 6 haftalık hamileyim canım çok jelibon istedi yedim sonradan baktığımda bebek gelişiminde sıkıntı olacağı yazıyor tedirgin oldum jelibon yiyenleriniz varmı aranızda yada Allah korusun sıkıntı yaşayan .
Deletedmom_110 ilkimm2019 Ben 27 haftalık hamileyim valla sürekli yiyorum çok severim bir sorun da yaşamadım şükür
Vicibici ilkimm2019 nefsini köreltecek kadar yemenin bir zararı yoktur eminim ki 🙏🏻 İçini rahat tut bir jelibon yedin diye sağlıksız olmaz her gün yemediğin için ☺️
Limonzeytin ilkimm2019 Jelatn falan var içinde bide yararlı bişi değl zaten çocuklarında tüketmesi önerilmez gebelerde tüketmese iyi olur.. yemezsnz bidaha olur 👍
Ikrasmom1 Ben başlarda çok yiyordum tehlikeli olduğunu okuyup bıraktım almayı ama şimdi de canım arada çekiyor aşırıya kaçmadan yiyorum
ilkimm2019 Deletedmom_110 Çok şükür Rabbim yaşatmasında 🤲🏻 İçim rahatladı biraz çok sağolun yazdığınız için . Herşey yasak nerdeyse bize her yemek istediğime bakıyorum tek tek 😂 Sağlıkla doğsunlarda yeterki dikkat edicez artık
Deletedmom_110 ilkimm2019 herşeyden az az ye inan ki bir zararı yok ben asla yenilmemesi gereken şeyleri bile yedim az yediğin sürece bir sıkıntı olmaz
ilkimm2019 Deletedmom_110 Gerçekten içim rahatladı biraz sizinle konuşunca bende öyle az az yiycem artık içimde kalmasındansa 😊
ilkimm2019 heleninannesi06 Ben artık korkudan her yiyeceğime bakıyorum yasak mı değil mi diye 😄 Resmen herşey yasak gibi
heleninannesi06 ilkimm2019 hepimizde var ama abartmadikca ne olabilir aman 9 ay o katı yasaklarla geçmez 😃