Kızlar herkese selamlar. Uygulamaya 3 gündür giriş yapamadım. Çünkü 9 aydır beklediğim cennet kokuluma kavuştum… 💜
Buraya hep olumlu doğum hikayesi yazmak istedim ve nitekim bana da nasip oldu….
39+3 cumartesi günü her zaman Kİ gibi ev işleriyle uğraştım. Kahvaltıdır egzersizdir derken birazda merdiven inip çıktım. Hafif sancılarım vardı buralarda kızlarla hep konuşuyorduk. Gelen giden yok diye 😅 nişanımda gelmişti fakat öyle kanlı falan değil bildiğiniz beyaz balgam gibi bir akıntı. Post açıp kızlara sordum kimisi evet nişan olabilir derken kimisi de bende her zaman oluyor dedi. Tabi benim kafam aşırı karışmıştı. Ama her an bekliyordum bişeyler olacak gibi hissediyordum açıkçası. Akşam sularında yemeğimi yiyip egzersiz yapmaya başladım. Ve yatağa geçtim. Burada yine kızlarla konuşuyorduk sancılarım vardı ama çok hafifiti. Sanki adet olacakmış gibi. Neyse fazla umursamadım. Biraz video izleyip yattım yatağa. Ve bir saat içinde garip ağrılarım başladı. Aynı gaz sancısı gibi Kızlar. Af edersiniz lavaboya gittim bişey ypk. Ama rahatsız edici hissiyatı var. Yarım saatte bir bu sancılar gelmeye başladı. Ve uyuya kalmışım. Saat gece 3.30 gibi karın ağrısıyla uyanıp tuvalete Koştum. Ve bi anda suyum geldi. Tutamıyorum resmen aktı gitti… ben tabi şok 😂
Koştum hemen eşime haber verdim ve yola çıktık. 1.5 saatlik mesafede yolda doğurucam diye ödüm kopmuştu. 😂😂😂
Hastaneye ulaştık. Yatışım yapıldı. Ve ebeler beni doğum odasına aldı. Çatıya çıkıp açıklığıma baktılar. Ve demesinler mi yarım santim açıklık bile yok. Sancım var ama. Neyse beklemeye geçtik. Nst ye bağlandım ve beklemeye başladık. Ebeler sürekli açıklığıma baktılar. Biraz can yakıcı. Ama kasmamak önemli. Sabah 5.30 dan öğlen 13:30 a kadar ilerlemem olmadı. Ama öğlenden sonra sancılarım felaket şekilde sıklaşmaya başladı. Dayanamaz hale geldim. Ama siz siz olun yatarak karşılamayın sancıları. Bana zar zor izin verdiler oda 10-15 dk yürüyüş. Her neyse açıklığım birden bire 5 e ve sonra 7-8 cm oldu derken ıkınma hissim geldi. Ve sancılarımı çömelerek karşıladığımda o ıkınma hissiyatı geliyor ve beni çok rahatlatıyodu. Ebelere seslendim çünkü sıklaşmaya başlamıştı ıkınmalarım. Ben sürekli ıkınıyorum lütfen yardım edin dedim ve hemen geldiler. Yatağa yatırıp açıklığıma baktılar ve güzel ebem bana ne desin Ayyy Kız saçlarını görüyorum geliyor bizim prenses dedi ve bana ıkınabildiğin kadar ıkın dedi ve yatakta başladık. Nefes egzersizlerini hamileyken yapıyordum ve Kızlar gerçekten işe yaradı. Ekip hemen giyinip beni çatıya aldılar. Ebelerimide dinleyerek ıkındım ve bana kesi atılmicak son kez ıkın dediler ama maalesef bir anda nefesim kesildi ve kızım kakasını yapmıştı aynı saniyede. Mecbur ufak 2 tane dikiş atıldı. Ama hissetmiyorsunuz dikerken de emin olun ve kendinizi hiç korkutmayın. Bebeğimin çıkış hissiyatı çok farklıydı suyuyla beraber geldi ve ağlayışını duydukça duygusallaşmaya başlayıp kızım diye ağlamaya başladım. Yanımda kızımı giydirirken gözünü benden hiç ayırmadı benimde gözüm kızımdan ayrılmadı çok başka bir histi ❤️ Ve ebeler yardım edip aynı odada kıyafetimi değiştirdiler ve bebeğimle aynı anda odadan çıktık. Ama kızlar şöyle bi durum oldu. Benim doktorum kızım için zayıf olacağını söylemişti makinelerde hep 2700. Hatta en son Kİ doğum anında bile bana 2668 gr dediler şok olmuştum. Kızım bi doğdu teyzeleri hepsine hani ben çok zayıftım dermiş gibi bakıp 3 kilo doğdu. Boyuda 49 cm gözüküyordu ama 51 cm doğdu. Yani kilosunu da sakın kafanıza takmayın son haftalarda aşırı yanılmalar oluyo. Benden bir gün sonra doğum yapan arkadaşın da kızına 3600 demişler ama yavrum tam 3 kilo doğmuş. Kızımla aynı yani. 😊😊😊😊 Ben cennet kokuluma kavuştum. Rabbim hepinize böyle güzel anılar ve doğumlar nasip eylesin…. Sağlıkla sıhhatle evlatlarınıza kavuşun inşallah. O gün geldiğinde inanın bambaşka oluyor. 🤍
Eğer istemeden birinizin kalbini incittiysem yada endişe verdiysem bilmeden kusura bakmayın hakkınızı helal edin. 🌸 Ve bu güzel anların tadını çıkartın.